יום ראשון, 17 ביולי 2011

TheCom - בבילון הישראלית קובעת שיא גינס

מאת: חיים חביב
עם למעלה מ-100 מיליון משתמשים ודירוג האתר בין 100 האתרים הפופולריים בעולם, הוכרה בבילון כמובילה בינלאומית בפתרונות ללימוד שפה.
בבילון הישראלית - ספקית תוכנת התרגום הנפוצה בעולם, העוסקת בפיתוח, שיווק ומכירה של שירותי אינטרנט בתחום התרגום והשפות, פועלת בכ-200 מדינות וטריטוריות, ומספקת פתרונות תרגום בכ-75 שפות ללמעלה מ- 100 מיליון לקוחות - רשמה ציון דרך חשוב בתולדותיה: למעלה ממאה מיליון משתמשים במוצרי החברה. בנוסף, הודיעה החברה כי אתר האינטרנט שלה נכלל לאחרונה בין 100 האתרים המובילים בעולם.
תוכנת התרגום של בבילון הוכרה בשבוע שעבר כפופולארית ביותר בעולם, לאחר שקבעה שיא גינס במספר ההורדות הגדול ביותר של פתרונות שפה. ההכרה בשיא החדש סופקה באדיבות חברת גינס Guinness World Records LimitedTM.
רוב מולוי, שופט גינס, הגיע לישראל למעמד ההכתרה והציג את השיא כמדד לפופולאריות העצומה של שירותי השפה של בבילון: "המדובר בהישג משמעותי עבור בבילון שהולכת בדרכיהן של ענקיות דוגמת פיירפוקס ופייסבוק, שזכו לאחרונה לשיאים על מספר הורדות הגדול ביותר ב 24 שעות (פיירפוקס 3), ומספר הלייקים הרב ביותר בעמוד (פייסבוק)". מולוי התייחס לאופיים המשתנה של שיאי הגינס בשנים האחרונים: "אחרי שיא גינס לאדם הגבוה בעולם ולאדם הנמוך בעולם, שיאי האינטרנט הם הפופולאריים ביותר, בגינס צופים ששיאים דיגיטליים רבים חדשים ימשיכו להיקבע".
אלון כרמלי, מנכ"ל בבילון: "בבילון מחויבת מזה 14 שנה לגשר על פערי שפה בעולם באמצעות פתרונות טכנולוגיים. הפופולריות של בבילון מעידה על שביעות רצון לקוחותינו שפזורים על פני למעלה ממאתיים מדינות וטריטוריות. אנחנו גאים לקבל את ההכרה של חברת גינס בשיא עולם בתחומנו, יחד עם כניסה לרשימה המכובדת של מאה אתרי האינטרנט הפופולריים בעולם".
חלוצה בתחומה, מטמיעה בבילון ערכים של אחריות חברתית במסגרת פרוייקט "בבילון בכל בית ספר". פתרונות החברה נתרמו בשנה האחרונה למאות אלפי בתי ספר ברחבי העולם. "מגבלות שפה עלולות למנוע מילדים וצעירים גישה לרשת. אנחנו מאפשרים להם לקחת חלק בכפר הגלובאלי ולנצלו לשיפור איכות חייהם" מציין כרמלי.

TheCom - בבילון הישראלית קובעת שיא גינס

תגובה 1:

  1. בבילון היא חברה ותיקה ביותר ולדעתי גאווה ישראלית לא פחות מחברת טבע המפורסמת ואם כבר מדברים על מפורסמים אז למרות שהימים באמת לא פשוטים בר רפאלי היא כבר לא הייצוג הכי נורמטיבי שלנו כרגע בעולם. בבילון, בתור חברה ישראלית שהטיבה להבין (בגלל הזהות הישראלית שלה) את מגבלות השפה לוקחת את בר או כל בית ספר לדוגמנות אחר- בסיבוב!

    השבמחק